Evaluarea ca metodă eficientă a educației fizice școlare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
72 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-12 12:05
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3:796.011 (2)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4065)
Divertisment. Jocuri. Sport (1711)
SM ISO690:2012
ARSENE, Igor. Evaluarea ca metodă eficientă a educației fizice școlare. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2022, nr. 2(16), pp. 153-159. ISSN 2345-1866.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”
Numărul 2(16) / 2022 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904

Evaluarea ca metodă eficientă a educației fizice școlare

Evaluation as an effective method of school physical education

CZU: 37.015.3:796.011

Pag. 153-159

Arsene Igor
 
Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 8 februarie 2024


Rezumat

Educaţia fizică şi sportul constituie singura disciplină de învăţământ cu adresabilitate directă la sănătatea populaţiei şcolare, având o pregnantă specificitate a abordării procesului de predareînvăţare-evaluare.

Physical education and sports are the only educational discipline directly addressable to the health of the school population, having a significant specificity of the approach to the teaching-learning-evaluation process.

Cuvinte-cheie
educație fizică, sport, disciplină de învățământ,

physical education, sport, educational discipline