Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-12 12:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3:796.011 (2) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4065) |
Divertisment. Jocuri. Sport (1711) |
![]() ARSENE, Igor. Evaluarea ca metodă eficientă a educației fizice școlare. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2022, nr. 2(16), pp. 153-159. ISSN 2345-1866. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice” | ||||||
Numărul 2(16) / 2022 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3:796.011 | ||||||
Pag. 153-159 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Educaţia fizică şi sportul constituie singura disciplină de învăţământ cu adresabilitate directă la sănătatea populaţiei şcolare, având o pregnantă specificitate a abordării procesului de predareînvăţare-evaluare. |
||||||
Cuvinte-cheie educație fizică, sport, disciplină de învățământ, physical education, sport, educational discipline |
||||||
|