Articolul precedent |
Articolul urmator |
72 0 |
SM ISO690:2012 EŞANU-DUMNAZEV, Daniela, NASTASIU, Silvia, SCUTELNIC, Raisa. Dezbaterea – o metodă eficientă de formare a competenței de comunicare orală într-o limbă străină. In: Cercetarea în biomedicină și sănătate: calitate, excelență și performanță, Ed. 1, 18-20 octombrie 2023, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: 2023, p. 757. ISSN 2345-1476. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea în biomedicină și sănătate: calitate, excelență și performanță 2023 | ||||||
Conferința "Cercetarea în biomedicină și sănătate: calitate, excelență și performanță" 1, Chişinău, Moldova, 18-20 octombrie 2023 | ||||||
|
||||||
Pag. 757-757 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Introducere. Dezbaterea este o metodă interactivă, de argumentare specifică, care valorifică competențele de comunicare orală în studierea unei limbi străine. Scopul lucrării. Scopul lucrării este de a propune o sinteză a literaturii de specialitate și o analiză descriptivă a metodelor de formare a competențelor de comunicare orală, care pot fi adaptate în procesul de învățare a limbajului terminologic într-o limbă străină. Material și metode. Cercetarea a presupus documentarea științifică, sinteza, analiza factorilor motivaționali și a finalităților. Rezultate. Metoda dezbaterii dezvoltă: gândirea critică, toleranța față de diverse opinii, stilul de prezentare a argumentelor în fața auditoriului (abilități de exprimare orală în limba străină: corectitudine, coerență, concizie, folosirea adecvată a mijloacelor verbale, nonverbale și paraverbale), capacitatea de persuasiune, abilități de lucru individual și în echipă etc. Concluzii. Dezbaterea este o metodă didactică eficientă pentru formarea competenței de comunicare orală într-o limbă străină prin aplicarea sistematică a acesteia, oferind o comunicare interpersonală fluentă, coerentă, corectă și argumentată. |
||||||
Cuvinte-cheie dezbatere, metodă de învățare, învățare eficientă., debate, learning method, efficient learning. |
||||||
|