Articolul precedent |
Articolul urmator |
103 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:54 (39) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4024) |
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2029) |
SM ISO690:2012 RADU, Larisa-Simona. Abordări neuroștiințifice ale instruirii elevilor la disciplina chimie. In: International Congress: „Research – Innovation – Innovative Entrepreneurship“, 13-14 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 204-209. ISBN 978-9975-46-831-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
International Congress 2023 | ||||||
Conferința "Research – Innovation – Innovative Entrepreneurship" Chişinău, Moldova, 13-14 octombrie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:54 | ||||||
Pag. 204-209 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dezvoltarea social accelerat progresivă a ultimilor ani a făcut ca educația și recent abordata neuroștiință să devină domenii strâns corelate care explorează modul în care funcționarea creierului uman capacitățile lui cognitive pot informa și îmbunătății practicile pedagogice. Se conturează din ce în ce mai clar, faptul că neuroștiința ajută cadrele didactice să înțeleagă mai bine modul în care educabilii percep actul învățării, dezvoltă și rețin informațiile, ceea ce poate conduce la eficientizarea metodelor de predare. Tipul acesta de abordare interdisciplinară denumită neuroșțiință educațională are ca scop aplicarea practică a cercetărilor științifice asupra creierului în sala de clasă în predarea diferitelor materii școlare. Tehnologiile educaționale pot fi îmbunătățite cu ajutorul studiului asupra funcțiilor și mecanismelor creierului care implică memoria, atenția, motivația, creatiitatea susținând astfel experiențe optime de învățare adecvate și adaptate curriculum-ului. Folosirea tehnicilor din neuroștiințe în predarea chimiei poate optimiza experiențele de învățare ale elevilor și crește gradul de înțelegere de către aceștia a conceptelor chimice. |
||||||
Cuvinte-cheie neuroștiințe, tehnologii de predare, chimie, neuroscience, teaching technologies, Chemistry |
||||||
|