Neuroscientific approaches to teaching students in the discipline of chemistry
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
97 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:54 (38)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2025)
SM ISO690:2012
RADU, Larisa-Simona. Abordări neuroștiințifice ale instruirii elevilor la disciplina chimie. In: International Congress: „Research – Innovation – Innovative Entrepreneurship“, 13-14 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 204-209. ISBN 978-9975-46-831-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
International Congress 2023
Conferința "Research – Innovation – Innovative Entrepreneurship"
Chişinău, Moldova, 13-14 octombrie 2023

Neuroscientific approaches to teaching students in the discipline of chemistry

Abordări neuroștiințifice ale instruirii elevilor la disciplina chimie

CZU: 37.016:54

Pag. 204-209

Radu Larisa-Simona
 
Școala Gimnaziala Spectrum Constanța
 
 
Disponibil în IBN: 13 decembrie 2023


Rezumat

Dezvoltarea social accelerat progresivă a ultimilor ani a făcut ca educația și recent abordata neuroștiință să devină domenii strâns corelate care explorează modul în care funcționarea creierului uman capacitățile lui cognitive pot informa și îmbunătății practicile pedagogice. Se conturează din ce în ce mai clar, faptul că neuroștiința ajută cadrele didactice să înțeleagă mai bine modul în care educabilii percep actul învățării, dezvoltă și rețin informațiile, ceea ce poate conduce la eficientizarea metodelor de predare. Tipul acesta de abordare interdisciplinară denumită neuroșțiință educațională are ca scop aplicarea practică a cercetărilor științifice asupra creierului în sala de clasă în predarea diferitelor materii școlare. Tehnologiile educaționale pot fi îmbunătățite cu ajutorul studiului asupra funcțiilor și mecanismelor creierului care implică memoria, atenția, motivația, creatiitatea susținând astfel experiențe optime de învățare adecvate și adaptate curriculum-ului. Folosirea tehnicilor din neuroștiințe în predarea chimiei poate optimiza experiențele de învățare ale elevilor și crește gradul de înțelegere de către aceștia a conceptelor chimice.

The progressive accelerated social development in recent years has made education and the recently approached neuroscience become closely related areas that explore how the human brain works and its cognitive capacities can inform and improve pedagogical practices. It is becoming more and more clear that neuroscience helps teachers to better understand how learners perceive the act of learning, developing and retaining information, which can lead to the efficiency of teaching methods. This type of interdisciplinary approach is called educational neuroscience, aims at the practical application of scientific research on the brain in the classroom in the teaching of various school subjects. Educational technologies can be improved, through the study of brain functions and mechanisms involving memory, attention, motivation, creativity thus supporting optimal learning experiences appropriate and adapted to the curriculum. The use of neuroscience techniques in teaching chemistry can optimize students' learning experiences and increase their understanding of chemical concepts.

Cuvinte-cheie
neuroștiințe, tehnologii de predare, chimie,

neuroscience, teaching technologies, Chemistry