The curriculum in search of pedagogical identity
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
132 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.01 (4296)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950)
SM ISO690:2012
CRISTEA, Sorin. Curriculumul în căutarea identittății pedagogice. In: International Congress: „Research – Innovation – Innovative Entrepreneurship“, 13-14 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 104-121. ISBN 978-9975-46-831-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
International Congress 2023
Conferința "Research – Innovation – Innovative Entrepreneurship"
Chişinău, Moldova, 13-14 octombrie 2023

The curriculum in search of pedagogical identity

Curriculumul în căutarea identittății pedagogice

CZU: 37.01

Pag. 104-121

Cristea Sorin
 
Universitatea din Bucureşti
 
 
Disponibil în IBN: 12 decembrie 2023


Rezumat

Termenul de curriculum este utilizat cu insistență în ultimele decenii, în arealul românesc, fără a beneficia însă de o stabilitate conceptuală necesară cu atât mai mult cu cât rolul său în construcția cursurilor universitare proiectate special pentru formarea profesorilor, inițială și continuă, este determinant. În această perspectivă, studiul nostru, care sintetizează ideile principale promovate la nivel de „Argument” într-o viitoare carte despre CURRICULUM (Sorin Cristea, Concepte fundamentale în pedagogie, vol.13, CURRICULUM, în curs de apariție la Didactica Publishing House, București) va avea în vedere: 1. Identificarea problemei fundamentale a curriculumului; 2. Istoria termenului de curriculum; 3. Construcția conceptului pedagogic de curriculum; 4. Teoria generala a curriculumului, știință pedagogică fundamentală