Tradiţia naţională, parte componentă a tipurilor de weekend în oferta agenţiilor turistice autohtone
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
145 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-02 20:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
338.48-4 (18)
Turism (548)
SM ISO690:2012
NISTIRIUC, Alexandru, LITVIN, Aurelia. Tradiţia naţională, parte componentă a tipurilor de weekend în oferta agenţiilor turistice autohtone. In: Tradiţii. Tehnologii. Simboluri, 25-26 mai 2023, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Artpoligraf", 2023, Ediţia 1-a, pp. 302-310. ISBN 978-9975-3623-2-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tradiţii. Tehnologii. Simboluri
Ediţia 1-a, 2023
Conferința "Tradiţii. Tehnologii. Simboluri"
Chişinău, Moldova, 25-26 mai 2023

Tradiţia naţională, parte componentă a tipurilor de weekend în oferta agenţiilor turistice autohtone

CZU: 338.48-4

Pag. 302-310

Nistiriuc Alexandru, Litvin Aurelia
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 29 noiembrie 2023


Rezumat

În lumea modernă, o persoană ajunge adesea într-o situație stresantă. Pericolul suprasolicitării fizice, psihice și psihologice există aproape în mod constant la noi toți. Acest lucru este valabil mai ales pentru locuitorii orașelor - de îndată ce părăsim pragul casei, ne confruntăm cu zgomot, praf, aer poluat cu gaze etc. În plus, o astfel de viață se distinge printr-un ritm rapid, o grabă constantă - toate acestea au un efect extrem de negativ asupra stării unei persoane, asupra capacității sale de lucru și a dispoziției. Campingul, drumețiile, ciclismul și alte activități recreative fizice sunt un punct de salvare într-o mare de stres și oboseală. În condițiile pandemiei de COVID 19, în majoritatea statelor lumii, sectorul HORECA a fost unul din domeniile cele mai afectate, dar și în cazul când aceste state erau închise pentru turiștii străini, tururile de weekend au devenit tot mai practicate de către turiștii anumitor state. Tururile de weekend au devenit acel "colac de salvare" pentru împătimiții de călătorii. Practica respectivă a fost preluată și de către familii întregi, care astfel au cunoscut individual destinațiile naționale. Tot în perioada pandemiai au apărut diverse campanii sau mișcări naționale ca spre exemplu "Descoperă Moldova".

Cuvinte-cheie
produs turistic, tradiţie, obiceiuri, destinaţie, tururi de weekend, recomandări