Teaching reading in the XXI-st century
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
126 1
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-14 18:38
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:028.6"XXI" (1)
Probleme generale de didactică și metodică (1255)
Biblioteconomie (699)
SM ISO690:2012
FABIAN, Ecaterina. Teaching reading in the XXI-st century. In: Oportunități de implicare a tinerilor în procesul de cercetare, 4 mai 2023, Chişinău. Tipografia "Centrografic”, 2023, Ediția a III-a, pp. 41-44. ISBN 978-9975-88-113-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Oportunități de implicare a tinerilor în procesul de cercetare
Ediția a III-a, 2023
Conferința "Oportunități de implicare a tinerilor în procesul de cercetare"
Chişinău, Moldova, 4 mai 2023

Teaching reading in the XXI-st century

Predarea cititului în secolul al XXI-lea

CZU: 37.02:028.6"XXI"

Pag. 41-44

Fabian Ecaterina
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 9 octombrie 2023


Rezumat

Această lucrare de cercetare se ocupă de studierea cititului – una dintre cele patru competențe lingvistice esențiale și are ca scop principal îmbunătățirea predării cititului în școlile din Republica Moldova prin propunerea diferitor planuri de lecție bazată pe lectură. În vederea atingerii scopului respectiv, o serie de manuale școlare de limbă engleză au fost analizate în ceea ce privește însărcinările orientate spre dezvoltarea competenței date. Studiul demonstrează că o lecție productivă și interactivă se poate face prin combinarea metodelor tradiționale cu cele inovative și că profesorii nu ar trebui să utilizeze doar activitățile oferite de manualele școlare, ci și resursele online, pentru a menține elevii motivați și a obține ulterior rezultatul dorit.

Cuvinte-cheie
predare, tehnică de citire, plan de lecție, manual de limba engleză,

teaching, reading technique, lesson plan, English schoolbook