Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-14 18:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:028.6"XXI" (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1255) |
Biblioteconomie (699) |
![]() FABIAN, Ecaterina. Teaching reading in the XXI-st century. In: Oportunități de implicare a tinerilor în procesul de cercetare, 4 mai 2023, Chişinău. Tipografia "Centrografic”, 2023, Ediția a III-a, pp. 41-44. ISBN 978-9975-88-113-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Oportunități de implicare a tinerilor în procesul de cercetare Ediția a III-a, 2023 |
||||||
Conferința "Oportunități de implicare a tinerilor în procesul de cercetare" Chişinău, Moldova, 4 mai 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:028.6"XXI" | ||||||
Pag. 41-44 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Această lucrare de cercetare se ocupă de studierea cititului – una dintre cele patru competențe lingvistice esențiale și are ca scop principal îmbunătățirea predării cititului în școlile din Republica Moldova prin propunerea diferitor planuri de lecție bazată pe lectură. În vederea atingerii scopului respectiv, o serie de manuale școlare de limbă engleză au fost analizate în ceea ce privește însărcinările orientate spre dezvoltarea competenței date. Studiul demonstrează că o lecție productivă și interactivă se poate face prin combinarea metodelor tradiționale cu cele inovative și că profesorii nu ar trebui să utilizeze doar activitățile oferite de manualele școlare, ci și resursele online, pentru a menține elevii motivați și a obține ulterior rezultatul dorit. |
||||||
Cuvinte-cheie predare, tehnică de citire, plan de lecție, manual de limba engleză, teaching, reading technique, lesson plan, English schoolbook |
||||||
|