Metodologia aplicării resurselor și instrumentelor digitale în activitatea psihologului școlar în instituții de învățământ general
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
298 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-07 19:46
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3+159.9.07:004 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Psihologie (3397)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
SM ISO690:2012
MAXIMCIUC, Victoria. Metodologia aplicării resurselor și instrumentelor digitale în activitatea psihologului școlar în instituții de învățământ general. In: Educația de calitate în contextul provocărilor societale , Ed. 1, 21 octombrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 425-433. ISBN 978-9975-46-638-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația de calitate în contextul provocărilor societale 2022
Conferința "Educația de calitate în contextul provocărilor societale "
1, Chisinau, Moldova, 21 octombrie 2022

Metodologia aplicării resurselor și instrumentelor digitale în activitatea psihologului școlar în instituții de învățământ general

CZU: 37.015.3+159.9.07:004

Pag. 425-433

Maximciuc Victoria
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 3 mai 2023


Rezumat

We are in a situation of permanent changes. The pandemic has proven that there is a necessity to improve especially the use of digital technologies in the educational process. The community is facing profound changes due to the intensity of the implementation of new technologies, which offer an unprecedented democratization of access to information, to open education carried out with the help of devices connected to the global network. Since 2020, varioustrainings have appeared on the application of digital sources and tools in the educational process, but still there are few works on their application in the work of the psychological service. Analysis of official documents concerning the activity of the psychological service, we tried to see the possibility of applying educational platforms and digital applications in the activity of the school psychologist at the preschool and school level in general education.

Cuvinte-cheie
school psychologist, digitization, educational platforms, digital applications, beneficiaries.