Incluziunea educațională în medii de învățare dinafara clasei Balaur Bondoc și lumea sa în povești geologice - storytelling cu suport digital pentru promovarea elementelor de geologie din geoparcul internațional UNESCO Țara Hațegului
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
209 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-07-23 15:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.1(498) (1)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606)
SM ISO690:2012
POPOVICI, Doru-Vlad, PĂTRĂȘCOIU, Loredana-Adriana, ANDRASANU, Alexandru, POPA, Adina, TOMA, Cristina. Incluziunea educațională în medii de învățare dinafara clasei Balaur Bondoc și lumea sa în povești geologice - storytelling cu suport digital pentru promovarea elementelor de geologie din geoparcul internațional UNESCO Țara Hațegului. In: Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :: 50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială, Ed. 1, 2 decembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 233-238. ISBN 978-9975-46-732-2..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european : 2023
Conferința "Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :"
1, Chisinau, Moldova, 2 decembrie 2022

Incluziunea educațională în medii de învățare dinafara clasei Balaur Bondoc și lumea sa în povești geologice - storytelling cu suport digital pentru promovarea elementelor de geologie din geoparcul internațional UNESCO Țara Hațegului

CZU: 376.1(498)

Pag. 233-238

Popovici Doru-Vlad1, Pătrășcoiu Loredana-Adriana1, Andrasanu Alexandru12, Popa Adina12, Toma Cristina12
 
1 Universitatea din Bucureşti,
2 Geoparcul Internațional UNESCO Țara Hațegului
 
 
Disponibil în IBN: 26 aprilie 2023


Rezumat

Aceasta lucrare aduce in atentie provocarile incluziunii la peste trei decenii de la lansarea conceptului de educatie pentru toti. Pornind de la viziunea Declaratiei de la Incheon (2015) de a transforma vietile prin educatie, autorii considera ca este necesar sa extindem mediile de invatare incluzive de la structurile institutionale (clase si scoli) catre viata insasi. Geoparcul UNESCO Tara Hategului este un astfel de exemplu de integrare intr-o ampla comunitate naturala si umana a stiintei, valorilor socio-culturale si istorice. In acest ansamblu de invatare (scoala outdoor despre istoria Pamantului) dorim sa promovam designul universal pentru invatare in cadrul oferit de interpretarea (stiintei) prin storytelling.

Our paper highlights the challenges of inclusion today, after more than three decades of 'education for all'. Starting with the vision of the Incheon Declaration (2015) to transform lives through education, the authors consider it necessary to expand inclusive learning environments from institutional structures (classrooms and schools) to life itself. The Tara Hategului UNESCO Geopark is such an example of integration into a large natural and human community of science, socio-cultural and historical values. In this learning ensemble (outdoor school about the history of the Earth) we want to promote the universal design for learning in the framework offered by the interpretation (of science) through storytelling.

Cuvinte-cheie
incluziune, medii de invatare in aer liber, storytelling, interpretare,

inclusion, outdoor learning environments, storytelling, interpretation