Articolul precedent |
Articolul urmator |
209 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-23 15:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.1(498) (1) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606) |
SM ISO690:2012 POPOVICI, Doru-Vlad, PĂTRĂȘCOIU, Loredana-Adriana, ANDRASANU, Alexandru, POPA, Adina, TOMA, Cristina. Incluziunea educațională în medii de învățare dinafara clasei Balaur Bondoc și lumea sa în povești geologice - storytelling cu suport digital pentru promovarea elementelor de geologie din geoparcul internațional UNESCO Țara Hațegului. In: Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :: 50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială, Ed. 1, 2 decembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 233-238. ISBN 978-9975-46-732-2.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european : 2023 | ||||||
Conferința "Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :" 1, Chisinau, Moldova, 2 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.1(498) | ||||||
Pag. 233-238 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Aceasta lucrare aduce in atentie provocarile incluziunii la peste trei decenii de la lansarea conceptului de educatie pentru toti. Pornind de la viziunea Declaratiei de la Incheon (2015) de a transforma vietile prin educatie, autorii considera ca este necesar sa extindem mediile de invatare incluzive de la structurile institutionale (clase si scoli) catre viata insasi. Geoparcul UNESCO Tara Hategului este un astfel de exemplu de integrare intr-o ampla comunitate naturala si umana a stiintei, valorilor socio-culturale si istorice. In acest ansamblu de invatare (scoala outdoor despre istoria Pamantului) dorim sa promovam designul universal pentru invatare in cadrul oferit de interpretarea (stiintei) prin storytelling. |
||||||
Cuvinte-cheie incluziune, medii de invatare in aer liber, storytelling, interpretare, inclusion, outdoor learning environments, storytelling, interpretation |
||||||
|