Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
214 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-06 06:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811.1112.2+004 (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1215) |
Limba engleză (677) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4189) |
SM ISO690:2012 JOSU, Natalia, JOSU, Daniela. Implementation of new information technologies in the teaching and learning process in DAF classes for beginners. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2022, nr. 4(30), pp. 67-77. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v30i4.67-77 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 4(30) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v30i4.67-77 | ||||||
CZU: 37.02:811.1112.2+004 | ||||||
Pag. 67-77 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article describes the main stages of the pedagogical experiment within the research Implementation of new information technologies in the educational process in German language classes. The experimental results are analysed and statistically processed. |
||||||
Cuvinte-cheie teaching and learning process, German language classes, DAF, information and communication technologies, proces de predare și învăţare, lecții de limbă germană, DAF, tehnologii informaționale și comunicaționale |
||||||
|