Causes des chutes scolaires et possibilités de prévention
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
199 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-07 01:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091 (507)
Organizarea instruirii (560)
SM ISO690:2012
STANCIU, Medina Loredana. Causes des chutes scolaires et possibilités de prévention. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2021, nr. 2(14), pp. 125-130. ISSN 2345-1866.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”
Numărul 2(14) / 2021 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904

Causes des chutes scolaires et possibilités de prévention

Cauze ale abandonurilor școlare și posibilități de prevenire

CZU: 37.091

Pag. 125-130

Stanciu Medina Loredana
 
Liceul Tehnologic Administrativ si de Servicii „Victor Slavescu", mun. Ploiești
 
 
Disponibil în IBN: 26 februarie 2023


Rezumat

Cet article vise à examiner les implications et les conséquences d'un comportement d'évasion permanente consistant à cesser de fréquenter l'école ou à quitter le système éducatif roumain. En essayant de répondre à des hypothèses telles que Pour une meilleure intervention, un programme doit être développé pour développer les compétences des enseignants à travailler en équipe et à utiliser la planification stratégique afin d'identifier les facteurs qui favoriseraient la survenue de telles situations à risque au niveau de l'établissement, pour prévenir et, ultimement, résoudre les situations de crise ayant pour effet le décrochage scolaire. Au centre de l'attention sont placés les élèves qui décrochent de l'école comme ceux qui ont été notés pour l'absentéisme et d'autres difficultés de comportement, pour lesquels ils ont été sanctionnés à plusieurs reprises par l'établissement d'enseignement. La réduction du nombre d'abandons scolaires peut être obtenue en identifiant et en étudiant les causes de manière complexe

Acest articol își propune să examineze implicațiile și consecințele unor situații de abandon în mediul școlar, constând în încetarea frecventării școlii sau părăsirea sistemului de învățământ românesc. Prezentul demers încearcă să răspundă unei ipoteze precum: Pentru o intervenție mai bună trebuie elaborat un program care să dezvolte abilitățile profesorilor de a lucra în echipă și de a folosi planificarea strategică și care să identifice factorii care ar favoriza apariția unor astfel de situații riscante la nivelul școlii, pentru a preveni și, în cele din urmă, a rezolva situațiile de criză care au ca rezultat abandonul școlar. În centrul atenției se regăsesc elevii care abandonează școala, cum ar fi cei care au fost remarcați pentru absente și alte dificultăți create prin comportamentul lor, aspecte pentru care au fost mustrați în mod repetat de către instituția de învățământ. Reducerea numărului de cazuri de abandondonuri școlare se poate realiza prin identificarea și studierea cauzelor într-un mod complex, variat și eficient

Cuvinte-cheie
décrochage scolaire, étudiants défavorisés, support,

abandon şcolar, elevi defavorizați, Sprijin