Articolul precedent |
Articolul urmator |
195 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 10:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:811.133.1 (17) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Limbi galo-romanice (Limba franceză) (245) |
SM ISO690:2012 SAVA, Anastasia. The intercultural approach in teaching a foreign language in a heuristic context . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.3, pp. 165-170. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-654-7. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v3.25-03-2022.p165-170 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 24, Vol.3, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului" 24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.v3.25-03-2022.p165-170 | ||||||
CZU: 37.016:811.133.1 | ||||||
Pag. 165-170 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Perspectiva interculturală face parte din competențele generale pe care cel ce învață o limbă străină trebuie să le achiziționeze, așa cum este definit în Cadrul European Comun de Referință pentru Limbi. Cultura în predarea limbilor străine este indispensabilă, nu doar pentru a învăța să comunice eficient, dar deoarece reprezintă un mijloc etic. Demersul didactic al perspectivei interculturale pune accentul pe o comunicare interculturală ca studiu al comunicărilor între persoane de naționalități diferite căci fiecare ființă umană poartă cu sine un bagaj cultural diferit. Noua orientare euristică în didactica actuală vine să dezvolte această competență de comunicare interculturală la cel ce învață o limbă străină constituind baza unei învățări eficace și active care incită elevul, îl obligă să gândească, să reflecte și să descopere. Metoda euristică este o metodă de explorare a realității, a cunoștințelor de însuși cel ce învață, este un demers centrat pe cel ce învață căruia i se cere să joace un rol activ în formarea sa. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare imterculturală, metodă euristică, predare/învățare, intercultural communication, heuristic method, teaching / learning |
||||||
|