Articolul precedent |
Articolul urmator |
190 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-25 13:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:821.133.1 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3901) |
Literatură galo-romanică (Literatură franceză) (99) |
SM ISO690:2012 AVORNICESĂ (SOFRONIE), Natalia. La pédagogie par projet comme moyen de développement de la compétence littéraire . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.3, pp. 160-165. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-654-7. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v3.25-03-2022.p160-165 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 24, Vol.3, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului" 24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.v3.25-03-2022.p160-165 | ||||||
CZU: 37.016:821.133.1 | ||||||
Pag. 160-165 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Proiectul reprezintă o metodă de bază în contextul științelor educației și a didacticii limbilor străine. Cu toate acestea, există aspecte nevalorificate în anumite contexte pedagogice. Acest articol are drept obiectiv elucidarea demersurilor didactice ale metodei proiectului în studierea literaturii franceze de către studenți, viitoare cadre didactice de limbă franceză ca limbă străină. Astfel, printre multiplele exemple de proiecte ce ar putea determina dezvoltarea competenței literare se numără elaborarea unei antologii literare, crearea unui blog, redactarea unei culegeri de citate pentru o anumită perioadă studiată din literatură, elaborarea unui dicționar cu termeni literari specifici unui anumit secol, participarea la concursuri literare, etc. |
||||||
Cuvinte-cheie metoda Proiectului, limbă străină, literatură, competenţă literară, project-base learning, foreign language, literature, Literary competence |
||||||
|