La pédagogie par projet comme moyen de développement de la compétence littéraire
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
190 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-25 13:03
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:821.133.1 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3901)
Literatură galo-romanică (Literatură franceză) (99)
SM ISO690:2012
AVORNICESĂ (SOFRONIE), Natalia. La pédagogie par projet comme moyen de développement de la compétence littéraire . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.3, pp. 160-165. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-654-7. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v3.25-03-2022.p160-165
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 24, Vol.3, 2022
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului"
24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022

La pédagogie par projet comme moyen de développement de la compétence littéraire

Project-based learning as a strategy of developing literary skills

DOI:https://doi.org/10.46728/c.v3.25-03-2022.p160-165
CZU: 37.016:821.133.1

Pag. 160-165

Avornicesă (Sofronie) Natalia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 9 februarie 2023


Rezumat

Proiectul reprezintă o metodă de bază în contextul științelor educației și a didacticii limbilor străine. Cu toate acestea, există aspecte nevalorificate în anumite contexte pedagogice. Acest articol are drept obiectiv elucidarea demersurilor didactice ale metodei proiectului în studierea literaturii franceze de către studenți, viitoare cadre didactice de limbă franceză ca limbă străină. Astfel, printre multiplele exemple de proiecte ce ar putea determina dezvoltarea competenței literare se numără elaborarea unei antologii literare, crearea unui blog, redactarea unei culegeri de citate pentru o anumită perioadă studiată din literatură, elaborarea unui dicționar cu termeni literari specifici unui anumit secol, participarea la concursuri literare, etc.

The project-base learning is a basic method in the context of education sciences and language teaching. However, there are aspects that are not valued in certain pedagogical contexts. This article aims to elucidate the teaching approaches of the project-based learning in the study of French literature by students, future teachers of French as a foreign language. Thus, among the many examples of projects that could determine the development of literary competence are the elaboration of a literary anthology, the creation of a blog, the writing of a collection of quotations for a certain period studied in literature, the elaboration of a dictionary with literary terms specific to a certain century, participation at literary competitions, etc.

Cuvinte-cheie
metoda Proiectului, limbă străină, literatură, competenţă literară,

project-base learning, foreign language, literature, Literary competence