Articolul precedent |
Articolul urmator |
178 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-17 10:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:811.161.1 (29) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Limbi slave (slavone) de Est (Limba rusă, Limba ucrainiană, Limba bielorusă) (363) |
SM ISO690:2012 ТОПОР, Габриэлла. Формирование социокультурной компетенции на уроках русского языка в национальной школе Республики Молдова (этап комплексного обучения) в контексте куррикулума 2019 года . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.3, pp. 55-61. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-654-7. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v3.25-03-2022.p55-61 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 24, Vol.3, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului" 24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.v3.25-03-2022.p55-61 | ||||||
CZU: 37.016:811.161.1 | ||||||
Pag. 55-61 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Autorul articolului a abordat problemele actuale ale metodologiei de predare a limbii ruse ca limbă nonnativă în formarea competenței socio-culturale. Abordarea acestei competențe în baza Curriculum-ului actualizat 2019, demonstrează importanța acesteia. Articolul oferă o analiză detaliată a Curriculumului și a manualelor de limba rusă pentru clasele a V-a și a VI-a ale școlii Naționale din Republica Moldova, dintr-un punctul de vedere al celor interesați. Studiul a avut ca scop identificarea textelor și a sarcinilor din manualele actuale, care contribuie la formarea competenței socioculturale. Articolul oferă și teme pentru anumite subiecte ale manualului de limba rusă , pentru clasa a VI-a, completând conținutul acestuia sub aspectul competențelor socioculturale. |
||||||
Cuvinte-cheie Metodologia predării limbii ruse, limba rusă ca a doua limbă, competenţă socioculturală, curriculum 2019, text cu un conținut sociocultural, methodology of teaching Russian language, Russian as a non-native language, sociocultural competence, 2019 Curriculum, text with sociocultural content |
||||||
|