Articolul precedent |
Articolul urmator |
359 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-23 18:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.01:004 (14) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 COROI, Marinela Diana. Abordarea conținuturilor de învățare prin intermediul tehnologiei . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.2, pp. 252-258. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-653-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p252-258 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 24, Vol.2, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului" 24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p252-258 | ||||||
CZU: 37.01:004 | ||||||
Pag. 252-258 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Digitalization is the dominant form of the existence and the development of today and future society. For education, the term „digital‖ implies digital literacy as an essential life skill, which is not just knowledge of how to use technology, but an understanding of how to use technology for individual and social development. Primary school students have faced significant barriers in the era of online learning. This raised awareness of how to use technology and this knowledge for educational purposes. By designing blended learning activities, learning contexts can be created that involve accessing digital applications and resources, integrating technology into an effective teaching approach. |
||||||
Cuvinte-cheie Digitalization / digital, digital development, digital literacy, online learning, blended learning, digital resources |
||||||
|