Politici educaționale specifice programelor tic în învățământul primar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
158 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-13 14:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.01:004 (2)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
SM ISO690:2012
TIMOFTE, Anca Elena. Politici educaționale specifice programelor tic în învățământul primar . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.2, pp. 246-251. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-653-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p246-251
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 24, Vol.2, 2022
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului"
24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022

Politici educaționale specifice programelor tic în învățământul primar

Educational policies specific to ict programs in primary education

DOI:https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p246-251
CZU: 373.3.01:004

Pag. 246-251

Timofte Anca Elena12
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Școala Gimnazială ,,Constantin Teodorescu”, Războieni, Iași, România
 
 
Disponibil în IBN: 8 februarie 2023


Rezumat

This article presents the theoretical aspects of educational policies specific ICT programs in primary education, conceptual determinations on educational policies, the development of educational politicies, as well as studies on the use of ICT in primary education.

Cuvinte-cheie
Educational policies, concepts, technologies, educational process