Activități de învățare interactive în manualul digital de matematică pentru clasa a VI-a
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
239 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-11 00:07
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:51:004 (5)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Matematică (1657)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
SM ISO690:2012
SÎRGHI, Olesea, CHIRIAC, Tatiana. Activități de învățare interactive în manualul digital de matematică pentru clasa a VI-a . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.2, pp. 207-215. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-653-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p207-215
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 24, Vol.2, 2022
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului"
24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022

Activități de învățare interactive în manualul digital de matematică pentru clasa a VI-a

Interactive learning activities in the math e-textbook grade 6

DOI:https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p207-215
CZU: 37.016:51:004

Pag. 207-215

Sîrghi Olesea, Chiriac Tatiana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 8 februarie 2023


Rezumat

The advancement of technology and the development of programs used for the creation of digital educational resources placed in front the use of digital textbooks as an interactive learning tool. It is well known that the purpose of education is not only to provide students with knowledge but also to encourage them to actively build knowledge. In this study, it was proposed to analyze interactive learning models developed in the 6th-grade digital mathematics textbook through the MDIRConstructor 2.0 application. The research is carried out within the research project "Development and implementation of interactive digital textbooks in preuniversity education" (State Program 2020-2023, project figure 20.80009.0807.25).

Cuvinte-cheie
digital educational resources, interactive learning activities, math e-textbook