Articolul precedent |
Articolul urmator |
239 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-11 00:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:51:004 (5) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Matematică (1657) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 SÎRGHI, Olesea, CHIRIAC, Tatiana. Activități de învățare interactive în manualul digital de matematică pentru clasa a VI-a . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.2, pp. 207-215. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-653-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p207-215 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 24, Vol.2, 2022 |
|||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului" 24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p207-215 | |||||||
CZU: 37.016:51:004 | |||||||
Pag. 207-215 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
The advancement of technology and the development of programs used for the creation of digital educational resources placed in front the use of digital textbooks as an interactive learning tool. It is well known that the purpose of education is not only to provide students with knowledge but also to encourage them to actively build knowledge. In this study, it was proposed to analyze interactive learning models developed in the 6th-grade digital mathematics textbook through the MDIRConstructor 2.0 application. The research is carried out within the research project "Development and implementation of interactive digital textbooks in preuniversity education" (State Program 2020-2023, project figure 20.80009.0807.25). |
|||||||
Cuvinte-cheie digital educational resources, interactive learning activities, math e-textbook |
|||||||
|