Articolul precedent |
Articolul urmator |
216 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-20 22:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2:159.942 (3) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
Psihologie (3398) |
SM ISO690:2012 COJOCARI, Lidia. Modalități de dezvoltare a inteligenței emoționale la preșcolari . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.2, pp. 110-114. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-653-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p110-114 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 24, Vol.2, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului" 24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p110-114 | ||||||
CZU: 373.2:159.942 | ||||||
Pag. 110-114 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article deals exactly with some aspects of the development of emotional intelligence to preschoolers, which is the basis for training a successful person in contemporary society. Developing emotional intelligence in preschoolers, it is necessary that the applied methods be diversified and applied systematically. |
||||||
Cuvinte-cheie preschoolers, development, Methods, emotional intelligence |
||||||
|