Învățarea prin interogație problematizatoare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
189 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-24 10:28
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.091 (37)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
TELEMAN, Angela. Învățarea prin interogație problematizatoare . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.2, pp. 39-41. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-653-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p39-41
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 24, Vol.2, 2022
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului"
24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022

Învățarea prin interogație problematizatoare

Learning through problematic questions

DOI:https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p39-41
CZU: 373.3.091

Pag. 39-41

Teleman Angela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 7 februarie 2023


Rezumat

Learning through problem-solving interrogation is a type of constructivist learning based on the triad: problem - question - answer. The mechanism of the problem-solving interrogation orients the methodological path towards three specific levels: exploratory, descriptive and explanatory. Learning through problem-solving interrogation aims at the orientations of interest for the empowerment and optimization of the specific knowledge: the orientation towards the conceptual, diagnostic, constructive and remedial extension.

Cuvinte-cheie
learning through problematic questions