Aspecte de formare a abilităților elevilor din clasele primare de a identifica posibilități de depășire a greșelilor, prin apel la persoanele de încredere
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
168 1
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-08 15:11
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.015 (71)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
SARANCIUC-GORDEA, Liliana. Aspecte de formare a abilităților elevilor din clasele primare de a identifica posibilități de depășire a greșelilor, prin apel la persoanele de încredere . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.2, pp. 22-28. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-653-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p22-28
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 24, Vol.2, 2022
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului"
24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022

Aspecte de formare a abilităților elevilor din clasele primare de a identifica posibilități de depășire a greșelilor, prin apel la persoanele de încredere

Aspects for training the skills of primary school students to identify possibilities of overcoming mistakes by appealing trusters

DOI:https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p22-28
CZU: 373.3.015

Pag. 22-28

Saranciuc-Gordea Liliana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 7 februarie 2023


Rezumat

This article clarifies some scientific, normative and methodological aspects of training students' abilities to identify opportunities to overcome mistakes, by appealing to trusted people (discipline "Personal Development", class III).

Cuvinte-cheie
sustainable development, Education for sustainable development, social and moral skills