Articolul precedent |
Articolul urmator |
168 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-08 15:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.015 (71) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 SARANCIUC-GORDEA, Liliana. Aspecte de formare a abilităților elevilor din clasele primare de a identifica posibilități de depășire a greșelilor, prin apel la persoanele de încredere . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.2, pp. 22-28. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-653-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p22-28 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 24, Vol.2, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului" 24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p22-28 | ||||||
CZU: 373.3.015 | ||||||
Pag. 22-28 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article clarifies some scientific, normative and methodological aspects of training students' abilities to identify opportunities to overcome mistakes, by appealing to trusted people (discipline "Personal Development", class III). |
||||||
Cuvinte-cheie sustainable development, Education for sustainable development, social and moral skills |
||||||
|