Articolul precedent |
Articolul urmator |
264 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-20 19:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.73+316.344.6-056.2/.3 (1) |
Psihologie (3481) |
Structură socială. Societatea ca sistem social (1004) |
SM ISO690:2012 ZLENCO, Carolina. Abordări psiho-sociale în cazul copiilor cu tulburări în dezvoltare. In: Sociologia și asistența socială: cercetare și profesionalizare, 26 octombrie 2022, Chişinău. 2022, pp. 80-85. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Sociologia și asistența socială: cercetare și profesionalizare 2022 | ||||||
Conferința "Sociologia și asistența socială: cercetare și profesionalizare" Chişinău, Moldova, 26 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.73+316.344.6-056.2/.3 | ||||||
Pag. 80-85 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Incidenţa în continuă creştere a patologiei psihologice și neurologice la copii, cu repercusiuni severe de integrare în societate şi invalidizare la o vârstă fragedă au servit drept temei pentru a elabora acest articol cu titlul: „Abordari psiho-sociale în cazul copiilor cu tulburări în dezvoltare”. Pentru psihologi, medicii neurologi, asistenți sociali, psihopedagogi, care acordă asistenţă consultativă, terapeutică copiilor, este necesară cunoaşterea particularităţilor morfofuncţionale, clinico-paraclinice şi algoritmilor de diagnostic precoce al patologiei psiho-neurologice la copilul de vârstă fragedă. Tulburările de dezvoltare reprezintă o categorie de probleme ale sănătăţii mintale în care copiii au dificultăţi în îndeplinirea sarcinilor timpurii de dezvoltare, precum vorbirea, comunicarea, socializarea, achiziţiile cognitive (gândirea şi învăţarea) şi achiziţiile motorii. |
||||||
Cuvinte-cheie tulburare de dezvoltare, asistență terapeutică, sănătate mintală, patologie, achiziţii, diagnostic precoce, developmental disorder, therapeutic assistance, mental health, pathology, acquisitions, early diagnosis |
||||||
|