Articolul precedent |
Articolul urmator |
251 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-01 14:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
81'374:004+37.02:811.133.1 (1) |
Lingvistică. Limbi (5052) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Limbi galo-romanice (Limba franceză) (245) |
SM ISO690:2012 COŞCIUG, Angela. Quelques réflexions sur le role des dictionnaires en ligne dans la didactique du fle. In: Language education the 21st century: perspectives, paradigms, practices,: virtual international spring symposium, Ed. Edition 8, 18-19 martie 2022, Bălți. Bălți, Republica Moldova: S.R.L. «Tipografia din Bălţi», 2022, Edition 8, pp. 62-68. ISBN 978-9975-161-17-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Language education the 21st century: perspectives, paradigms, practices, Edition 8, 2022 |
||||||
Simpozionul "Language education the 21st century: perspectives, paradigms, practices" Edition 8, Bălți, Moldova, 18-19 martie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 81'374:004+37.02:811.133.1 | ||||||
Pag. 62-68 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol, ne propunem să cercetăm dicţionarul drept instrument important în didactica limbii franceze ca limbă străină. Repertoriem tipurile de dicţionar şi de activităţi didactice care pot fi concepute în baza lui. |
||||||
Cuvinte-cheie dicţionar, tip, activitate, articol de dicționar |
||||||
|