Articolul precedent |
Articolul urmator |
215 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-20 14:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.161.1`367.626 (1) |
Limbi slave (slavone) de Est (Limba rusă, Limba ucrainiană, Limba bielorusă) (363) |
SM ISO690:2012 ЦЫМБАЛЮК, Елена. Методы и приемы изучения местоимения как части речи на уроках русского языка и литературы. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. Ediţia a XI-a, 7 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2022, Ediția 11, Vol. I, pp. 66-78. ISBN 978-9975-50-296-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 11, Vol. I, 2022 |
||||||
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică" Ediţia a XI-a, Bălți, Moldova, 7 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.161.1`367.626 | ||||||
Pag. 66-78 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul este dedicat problemei actuale a pedagogiei moderne, cauzată de necesitatea de a folosi metode și tehnici noi pentru a intensifica procesul educațional obișnuit, de complexitatea studierii temei „Pronumele” și de introducerea Curriculumului de limba și literatura rusă (2019). Scop: a identifi-ca metodele și tehnicile de predare a limbii ruse tradiționale și moderne, principalele lor clasificări și a prezenta sarcini și exerciții eficiente care să contribuie la studiul conștient și durabil al pronumelor la lecțiile de limba și literatura rusă la nivel gimnazial. |
||||||
Cuvinte-cheie limba rusă, pronume, metodă, tehnică, clasificare |
||||||
|