Videos als Sprechanlass und Schreibimpuls im Deutsch als Fremdsprachenunterricht
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
310 33
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-20 12:30
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.112.2(072):004.91 (1)
Limbi germanice de Vest (Limba germană, Limba olandeză) (120)
Informatică aplicată. Tehnici bazate pe calculator cu aplicații practice (440)
SM ISO690:2012
DZECHIŞ, Svetlana. Videos als Sprechanlass und Schreibimpuls im Deutsch als Fremdsprachenunterricht. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. Ediţia a XI-a, 7 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2022, Ediția 11, Vol. I, pp. 63-66. ISBN 978-9975-50-296-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică
Ediția 11, Vol. I, 2022
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică"
Ediţia a XI-a, Bălți, Moldova, 7 octombrie 2022

Videos als Sprechanlass und Schreibimpuls im Deutsch als Fremdsprachenunterricht

CZU: 811.112.2(072):004.91

Pag. 63-66

Dzechiş Svetlana
 
Staatliche Alecu-Russo-Universität Bălți
 
 
Disponibil în IBN: 16 ianuarie 2023


Rezumat

Astăzi, oamenii consumă conținut audiovizual mai mult ca oricând. Presa scrisă, televiziunea clasică și chiar site-urile web cu texte de știri trec pe locul doi sau chiar al treilea. Aceasta se referă nu doar la știri. Educația se dezvoltă odată cu societatea. Acum, predarea unei limbi străine este imposibilă fără utilizarea conținuturilor video. Pe zi ce trece, lecțiile video sunt incluse tot mai des în pro-cesele de predare-învățare și devin o parte integrantă a acestora.

Cuvinte-cheie
predarea limbilor străine, didactica media, video, abilități de vorbire, abilități de scriere