Articolul precedent |
Articolul urmator |
345 34 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-19 11:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.112.2(072):004.91 (1) |
Limbi germanice de Vest (Limba germană, Limba olandeză) (121) |
Informatică aplicată. Tehnici bazate pe calculator cu aplicații practice (448) |
SM ISO690:2012 DZECHIŞ, Svetlana. Videos als Sprechanlass und Schreibimpuls im Deutsch als Fremdsprachenunterricht. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. Ediţia a XI-a, 7 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2022, Ediția 11, Vol. I, pp. 63-66. ISBN 978-9975-50-296-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 11, Vol. I, 2022 |
||||||
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică" Ediţia a XI-a, Bălți, Moldova, 7 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.112.2(072):004.91 | ||||||
Pag. 63-66 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Astăzi, oamenii consumă conținut audiovizual mai mult ca oricând. Presa scrisă, televiziunea clasică și chiar site-urile web cu texte de știri trec pe locul doi sau chiar al treilea. Aceasta se referă nu doar la știri. Educația se dezvoltă odată cu societatea. Acum, predarea unei limbi străine este imposibilă fără utilizarea conținuturilor video. Pe zi ce trece, lecțiile video sunt incluse tot mai des în pro-cesele de predare-învățare și devin o parte integrantă a acestora. |
||||||
Cuvinte-cheie predarea limbilor străine, didactica media, video, abilități de vorbire, abilități de scriere |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Dzechiş, S.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='de'>Videos als Sprechanlass und Schreibimpuls im Deutsch als Fremdsprachenunterricht</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2022</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-50-297-9</relatedIdentifier> <subjects> <subject>predarea limbilor străine</subject> <subject>didactica media</subject> <subject>video</subject> <subject>abilități de vorbire</subject> <subject>abilități de scriere</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>811.112.2(072):004.91</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2022</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Astăzi, oamenii consumă conținut audiovizual mai mult ca oricând. Presa scrisă, televiziunea clasică și chiar site-urile web cu texte de știri trec pe locul doi sau chiar al treilea. Aceasta se referă nu doar la știri. Educația se dezvoltă odată cu societatea. Acum, predarea unei limbi străine este imposibilă fără utilizarea conținuturilor video. Pe zi ce trece, lecțiile video sunt incluse tot mai des în pro-cesele de predare-învățare și devin o parte integrantă a acestora.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>