Digitalizarea obiectiv al managementului strategic
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
396 63
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-16 11:25
SM ISO690:2012
DUHLICHER, Grigore. Digitalizarea obiectiv al managementului strategic. In: Economic and legal aspects of digitalization in the context of globalization, Ed. 2, 4-5 martie 2022, Chişinău. Chişinău: University of European Studies of Moldova, 2022, Ediția 2, Vol. 1, pp. 101-105.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economic and legal aspects of digitalization in the context of globalization
Ediția 2, Vol. 1, 2022
Simpozionul "Economic and legal aspects of digitalization in the context of globalization"
2, Chişinău, Moldova, 4-5 martie 2022

Digitalizarea obiectiv al managementului strategic

JEL: G19, G10

Pag. 101-105

Duhlicher Grigore
 
Universitatea de Studii Europene din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 10 ianuarie 2023


Rezumat

Economia performantă contemporană este caracterizată de progresul rapid al noilor tehnologii, cum ar fi inteligența artificială, robotica, tehnologiile informaționale etc. De aceea, este extrem de important ca fiecare companie să investească în capacitățile sale digitale. Pandemia COVID19 a determinat conștientizarea lacunelor și deficiențelor semnificative în ceea ce privește capacitățile digitale, conectivitatea și utilizarea tehnologiilor informaționale în afacerile autohtone. Managementul strategic trebuie să analizeze oportunitățile și riscurile afacerilor online, cât și a posibilităților asigurării unui mediu digital mai bun și mai sigur pentru business.

The contemporary performing economy is characterized by the rapid progress of new technologies, such as artificial intelligence, robotics, information technologies, etc. That is why it is extremely important for every company to invest in its digital capabilities. The COVID-19 pandemic has led to awareness of significant gaps and deficiencies in digital capabilities, connectivity and the use of information technology in local businesses. Strategic management needs to look at the opportunities and risks of online business, as well as the possibilities of providing a better and more secure digital environment for business.

Cuvinte-cheie
management strategic, capacități digitale, obiective manageriale,

strategic management, digital capabilities, managerial objectives