Articolul precedent |
Articolul urmator |
268 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-01 15:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
347.78:78(478) (1) |
Drept comercial. Dreptul societăţilor comerciale (1296) |
Muzică (1814) |
SM ISO690:2012 BADICU, Iurie. Pseudonimul și marca comercială protejată: analiza brandingului muzical din Republica Moldova. In: CULTURA ȘI ARTA: cercetare, valorificare, promovare, Ed. 1, 9 decembrie 2022, Chişinău. Chişinău: 2022, p. 6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
CULTURA ȘI ARTA: cercetare, valorificare, promovare 2022 | ||||||
Conferința "Cultura și arta: cercetare, valorificare, promovare" 1, Chişinău, Moldova, 9 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 347.78:78(478) | ||||||
Pag. 6-6 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Această cercetare reprezintă o incursiune în identitatea reprezentativă reală și pseudoreală a industriei muzicale din Republica Moldova. Analiza conținutului brandingului muzical moldovenesc este realizată în baza datelor oficiale ale instituțiilor și organizațiilor naționale și internaționale abilitate în domeniu. Cercetarea tinde să completeze șirul studiilor practice și explorărilor despre industria muzicală autohtonă, realizate prin confluența diferitor metode de cercetare, precum și ca rezultat al abordării axiomatice, bazată pe experiența în domeniu a autorului. |
||||||
Cuvinte-cheie pseudonim, marcă comercială, branding muzical, protecția creației muzicale |
||||||
|