Pseudonimul și marca comercială protejată: analiza brandingului muzical din Republica Moldova
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
268 1
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-01 15:11
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
347.78:78(478) (1)
Drept comercial. Dreptul societăţilor comerciale (1296)
Muzică (1814)
SM ISO690:2012
BADICU, Iurie. Pseudonimul și marca comercială protejată: analiza brandingului muzical din Republica Moldova. In: CULTURA ȘI ARTA: cercetare, valorificare, promovare, Ed. 1, 9 decembrie 2022, Chişinău. Chişinău: 2022, p. 6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
CULTURA ȘI ARTA: cercetare, valorificare, promovare 2022
Conferința "Cultura și arta: cercetare, valorificare, promovare"
1, Chişinău, Moldova, 9 decembrie 2022

Pseudonimul și marca comercială protejată: analiza brandingului muzical din Republica Moldova

Pseudonym and protected trademark: analysis of music branding in the Republic of Moldova

CZU: 347.78:78(478)

Pag. 6-6

Badicu Iurie
 
Academia de Muzică, Teatru şi Arte Plastice
 
 
Disponibil în IBN: 4 ianuarie 2023


Rezumat

Această cercetare reprezintă o incursiune în identitatea reprezentativă reală și pseudoreală a industriei muzicale din Republica Moldova. Analiza conținutului brandingului muzical moldovenesc este realizată în baza datelor oficiale ale instituțiilor și organizațiilor naționale și internaționale abilitate în domeniu. Cercetarea tinde să completeze șirul studiilor practice și explorărilor despre industria muzicală autohtonă, realizate prin confluența diferitor metode de cercetare, precum și ca rezultat al abordării axiomatice, bazată pe experiența în domeniu a autorului.

Cuvinte-cheie
pseudonim, marcă comercială, branding muzical, protecția creației muzicale