Implementation of STE(A)M education in mathematics lessons in middle school: didactic aspects
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
218 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-17 19:11
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
51:373.5.02 (1)
Matematică (1657)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
ISPAS, Claudia-Nicoleta. Implementarea educației ste(a)m la lecțiile de matematică în gimnaziu: aspecte didactice. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 124-127. ISBN 978-9975-76-411-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Ediția a 2-a, 2022
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)."
Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022

Implementation of STE(A)M education in mathematics lessons in middle school: didactic aspects

Implementarea educației ste(a)m la lecțiile de matematică în gimnaziu: aspecte didactice

CZU: 51:373.5.02

Pag. 124-127

Ispas Claudia-Nicoleta
 
Școala Gimnaziala Spectrum Constanța
 
 
Disponibil în IBN: 22 noiembrie 2022


Rezumat

Articolul prezintă un exemplu de implementare a Educației STE(A)M, în ciclul gimnazial, clasa a V-a, Capitolul Numere Naturale. Scopul lecției este de a determina elevii să analizeze date, să dezvolte un model, și să investigheze utilizarea matematicii în studiul științelor, folosindu-se doar de matematică elementară.

The article presents an example of the implementation of STE(A)M Education, in the secondary school, 5th grade, Natural Numbers Chapter. The purpose of the lesson is to get students to analyze data, develop a model, and investigate the use of mathematics in the study of the sciences, using only elementary mathematics.

Cuvinte-cheie
educație STEM, matematică, lecţie, aspecte didactice, gimnaziu,

STEM education, mathematics, lesson, didactic aspects, middle school