Articolul precedent |
Articolul urmator |
220 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-17 19:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
51:373.5.02 (1) |
Matematică (1657) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 ISPAS, Claudia-Nicoleta. Implementarea educației ste(a)m la lecțiile de matematică în gimnaziu: aspecte didactice. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 124-127. ISBN 978-9975-76-411-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 2-a, 2022 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 51:373.5.02 | ||||||
Pag. 124-127 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă un exemplu de implementare a Educației STE(A)M, în ciclul gimnazial, clasa a V-a, Capitolul Numere Naturale. Scopul lecției este de a determina elevii să analizeze date, să dezvolte un model, și să investigheze utilizarea matematicii în studiul științelor, folosindu-se doar de matematică elementară. |
||||||
Cuvinte-cheie educație STEM, matematică, lecţie, aspecte didactice, gimnaziu, STEM education, mathematics, lesson, didactic aspects, middle school |
||||||
|