Controlling în cadrul spitalului Județean Suceava
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
225 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-11 20:35
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
657.63:005.584.1:614(498.3) (1)
Contabilitate (941)
Operații în management. Direcții (301)
Igienă și sănătate publică. Prevenirea accidentelor (1295)
SM ISO690:2012
NICORICI, Rareș Cosmin. Controlling în cadrul spitalului Județean Suceava. In: Reconsiderarea rolului profesiei contabile. Acționăm astăzi pentru provocările generate de viitor, 31 martie 2022, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, pp. 70-74. ISBN 978-9975-159-78-4. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6786945
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Reconsiderarea rolului profesiei contabile. Acționăm astăzi pentru provocările generate de viitor 2022
Simpozionul "Reconsiderarea rolului profesiei contabile. Acționăm astăzi pentru provocările generate de viitor"
Chişinău, Moldova, 31 martie 2022

Controlling în cadrul spitalului Județean Suceava

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.6786945
CZU: 657.63:005.584.1:614(498.3)

Pag. 70-74

Nicorici Rareș Cosmin
 
Universitatea „Ştefan cel Mare”, Suceava
 
 
Disponibil în IBN: 17 noiembrie 2022


Rezumat

În cadrul lucrării sunt prezentate date privind controlling-ul din cadrul spitalului județean Suceava, având analizate atât cheltuielile cât și veniturile pe o perioadă de cinci ani, începând cu trimestrul 4 din anul 2015. În urma acestei analize se pune în evidență deficitul cu care a încheiat primul trimestru din anul 2021, totalizând 0,8 mil RON, totodată observându-se o creștere a cheltuielilor cu personalul. Pentru perioada analizată nivelul de înregistrare a cheltuielilor generate de consumuri a fost analizat cumulat pe categorii. În ceea ce privește nivelul de înregistrare a cheltuielilor, marea majoritate a serviciilor clinice ale spitalelor, medicamentele, dispozitivele medicale, serviciile clinice auxiliare și serviciile conexe sunt înregistrate la nivelul pacientului. În cele mai multe cazuri, activitățile angajaților și consumabilele sunt înregistrate la nivel de departament. Costurile rămase - inclusiv serviciile suport, administrarea și amortizarea - sunt înregistrate în principal la nivelul unității sanitare.

Cuvinte-cheie
controlling, control intern managerial, OSGG