Articolul precedent |
Articolul urmator |
375 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 17:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:573+373.5 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3976) |
Biologie generală şi teoretică (106) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2065) |
SM ISO690:2012 BRAGA, Mihaela. Problematizarea, metodă activă în studiul (predarea) Biologiei (treapta de învățământ gimnazial). In: Conferința științifică studențească cu participare internațională, 20 aprilie 2022, Chişinău. Chişină: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția LXXI, pp. 213-218. ISBN 978-9975-76-394-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferința științifică studențească cu participare internațională Ediția LXXI, 2022 |
||||||
Conferința "Conferința științifică studențească cu participare internațională" Chişinău, Moldova, 20 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:573+373.5 | ||||||
Pag. 213-218 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Problematizarea reprezintă o metodă de învățământ de tip euristic, care constă în a crea probleme cu scopul de a declanșa activitatea independentă a elevului, gândirea și efortul personal al acestuia. Metoda respectivă își găsește utilizarea pretutindeni unde se pot crea situații-problemă ce urmează a fi soluționate prin gândire comună și căutare, prin cercetare, descoperire a unor noi reguli și soluții de ordin superior. Ea poate fi aplicată în predarea tuturor disciplinelor de învățământ, în toate etapele procesului didactic și la nivelul tuturor ciclurilor școlare, putând fi de asemenea îmbinată cu alte metode precum lucrările experimentale, analiza de caz, dezbaterea sau expunerea. |
||||||
Cuvinte-cheie didactica biologiei, metodă didactică, problematizare, întrebare-problemă, problemă, situaţie-problemă, biology didactics, teaching method, problematization, question-problem, problem, situation-problem |
||||||
|