Articolul precedent |
Articolul urmator |
323 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-16 12:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.1 (1396) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2533) |
SM ISO690:2012 FOCA, Eugenia. Startup-urile ca o nouă formă de dezvoltare a creativității inovative la viitorii specialiști-pedagogici. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, 8 octombrie 2021, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 10, Vol. II, pp. 271-274. ISBN 978-9975-50-272-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 10, Vol. II, 2021 |
|||||
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică" Bălți, Moldova, 8 octombrie 2021 | |||||
|
|||||
CZU: 378.1 | |||||
Pag. 271-274 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
This article analyzes startups as a form of developing innovative creativity in future pedagogical specialists. They stimulate the growth of creative skills especially due to the possibilities of the education system and the social environment, as well as the influence of the paradigm of thinking of the representatives of the creative environment. At this stage, a startup is a real salvation for creative people around the world, an opportunity to discover themselves, to try to make money on their own and to let others make money. The article deals with the need to search for effective methods of teaching students that meet modern socio-economic conditions. |
|||||
Cuvinte-cheie startup, creativity, innovative creativity, method of projects, pedagogical students |
|||||
|