Noile tendințe privind comunicarea organizațională în situații de urgență epidemiologică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
268 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-05 13:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
316.776:616-036.21 (1)
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (790)
Patologie. Medicină clinică (6964)
SM ISO690:2012
LAPOŞINA, Emilia, FRUNZE, Olesea. Noile tendințe privind comunicarea organizațională în situații de urgență epidemiologică. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, 8 octombrie 2021, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 10, Vol. II, pp. 9-14. ISBN 978-9975-50-272-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică
Ediția 10, Vol. II, 2021
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică"
Bălți, Moldova, 8 octombrie 2021

Noile tendințe privind comunicarea organizațională în situații de urgență epidemiologică

CZU: 316.776:616-036.21

Pag. 9-14

Lapoşina Emilia, Frunze Olesea
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 22 iunie 2022


Rezumat

In the context of current changes, we see a need to rebuild the organizational culture in order to achieve effective communication and adapt to such changes. New technologies are changing the way we communicate not only at the top of the organization but at all levels. The advantages of today's new information technologies are obvious: the speed of communication increases, it tends towards a com-mon vision regardless of the geographical location, the access to information is practically unlimited, etc. Online communication is simpler, more comfortable and offers opportunities to think better before expres-sing yourself.

Cuvinte-cheie
comunication face to face, virtual communication, mediated communication, communication style, satisfaction in the work group