Tehnici de promovare a destinațiilor turistice din Republica Moldova
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
337 35
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-08 20:50
SM ISO690:2012
CĂPATINĂ, Lucia, RUSU, Oxana. Tehnici de promovare a destinațiilor turistice din Republica Moldova. In: Mediul şi dezvoltarea durabilă,: conferinţă ştiinţifică naţională cu participare internaţională, Ed. 4, 25-28 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2018, Ediţia 4, pp. 147-151.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Mediul şi dezvoltarea durabilă,
Ediţia 4, 2018
Conferința "Mediul şi dezvoltarea durabilă, "
4, Chişinău, Moldova, 25-28 octombrie 2018

Tehnici de promovare a destinațiilor turistice din Republica Moldova


Pag. 147-151

Căpatină Lucia, Rusu Oxana
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 21 iunie 2022


Rezumat

In this study the main idea is focused on the techniques applied for the promotion of the tourist destinations. It is presented a strategic approach of the touristic destination management, marketing being identified as one of the key-element of it. The other ideas are related to: the techniques applied by the Republic of Moldova to be promoted at the international level, the components of the Republic of Moldova’s touristic offer, key-markets for the Republic of Moldova’s touristic offer and identification of their particularities.

Cuvinte-cheie
tourist destination, promotional techniques, key-market, national touristic brand