Articolul precedent |
Articolul urmator |
337 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-08 20:50 |
SM ISO690:2012 CĂPATINĂ, Lucia, RUSU, Oxana. Tehnici de promovare a destinațiilor turistice din Republica Moldova. In: Mediul şi dezvoltarea durabilă,: conferinţă ştiinţifică naţională cu participare internaţională, Ed. 4, 25-28 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2018, Ediţia 4, pp. 147-151. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Mediul şi dezvoltarea durabilă, Ediţia 4, 2018 |
||||||
Conferința "Mediul şi dezvoltarea durabilă, " 4, Chişinău, Moldova, 25-28 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 147-151 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this study the main idea is focused on the techniques applied for the promotion of the tourist destinations. It is presented a strategic approach of the touristic destination management, marketing being identified as one of the key-element of it. The other ideas are related to: the techniques applied by the Republic of Moldova to be promoted at the international level, the components of the Republic of Moldova’s touristic offer, key-markets for the Republic of Moldova’s touristic offer and identification of their particularities. |
||||||
Cuvinte-cheie tourist destination, promotional techniques, key-market, national touristic brand |
||||||
|