Articolul precedent |
Articolul urmator |
242 0 |
SM ISO690:2012 CIOBANU, Grigore. Teste pentru evaluarea şi autoevaluarea cunoştinţelor teoretice la fizică (curs gimnazial). In: Fizica şi tehnologiile moderne, 25-27 august 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Tehnică a Moldovei, 2016, Ediția a 22-a, pp. 144-151. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Fizica şi tehnologiile moderne Ediția a 22-a, 2016 |
||||||
Colocviul "Fizica şi tehnologiile moderne" Chişinău, Moldova, 25-27 august 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 144-151 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezenta lucrare este destinată profesorilor de fizică pentru evaluarea cunoştinţelor teoretice ale elevilor din clasele a VI –IX –a. Testele sumative pe unităţi de învăţare sânt alcătuite din 35 itemi cu răspunsuri multipli. Structura testului este alcătuită astfel încât răspunsul corect trebuie găsit într-o matrice din 42-49 de celule, în care se află răspunsuri adevărate cât şi false. Numărul mare de soluţii propuse pentru o singură întrebare, presupune probabilitatea mică de a ghici răspunsul corect, drept consecinţă va duce la ridicarea calităţii aprecierii cunoştinţelor elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare, test, repetare, matrice, celulă, cunoştinţe teoretice |
||||||
|