Instruirea problematizată la lecțiile de fizică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
233 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-02 18:50
SM ISO690:2012
ROMAN, Rodica. Instruirea problematizată la lecțiile de fizică. In: Fizica şi tehnologiile moderne, 25-27 august 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Tehnică a Moldovei, 2016, Ediția a 22-a, pp. 140-143.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Fizica şi tehnologiile moderne
Ediția a 22-a, 2016
Colocviul "Fizica şi tehnologiile moderne"
Chişinău, Moldova, 25-27 august 2016

Instruirea problematizată la lecțiile de fizică


Pag. 140-143

Roman Rodica
 
Liceul Teoretic „Constantin Stere”, Soroca
 
 
Disponibil în IBN: 16 mai 2022


Rezumat

Dintre orientările metodologice promovate de pedagogia contemporană problematizarea se bucura de un mare interes, deoarece ea are mari resurse în privinţa activizării elevilor în realizarea cu succes a unui învăţământ cu prioritate pozitiv-formativ, contribuind la creşterea calitativă a proceselor intelectuale îndeosebi la dezvoltarea creativităţii în formele ei cele mai productive: descoperire, invenţie, creaţie.

Cuvinte-cheie
situaţie-problemă, formularea ipotezelor, demonstrarea ipotezelor, reinvestirea cunoștințelor