Articolul precedent |
Articolul urmator |
233 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-02 18:50 |
SM ISO690:2012 ROMAN, Rodica. Instruirea problematizată la lecțiile de fizică. In: Fizica şi tehnologiile moderne, 25-27 august 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Tehnică a Moldovei, 2016, Ediția a 22-a, pp. 140-143. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Fizica şi tehnologiile moderne Ediția a 22-a, 2016 |
||||||
Colocviul "Fizica şi tehnologiile moderne" Chişinău, Moldova, 25-27 august 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 140-143 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dintre orientările metodologice promovate de pedagogia contemporană problematizarea se bucura de un mare interes, deoarece ea are mari resurse în privinţa activizării elevilor în realizarea cu succes a unui învăţământ cu prioritate pozitiv-formativ, contribuind la creşterea calitativă a proceselor intelectuale îndeosebi la dezvoltarea creativităţii în formele ei cele mai productive: descoperire, invenţie, creaţie. |
||||||
Cuvinte-cheie situaţie-problemă, formularea ipotezelor, demonstrarea ipotezelor, reinvestirea cunoștințelor |
||||||
|