Articolul precedent |
Articolul urmator |
472 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-19 12:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.8:376 (1) |
Psihologie (3397) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606) |
SM ISO690:2012 ILINCA, Luminița-Liliana. Nevoile de sprijin ale elevilor remigranți оn mediul școlar. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi incluziune școlară, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 5, pp. 192-196. ISBN 978-9975-76-387-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 5, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.8:376 | ||||||
Pag. 192-196 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul de față prezintă descrierea fenomenului remigrației din România pornind de la studiul realizat de Asociația Alternative în anul 2012 și de la cazurile a șase adolescenți din județul Bacău care au experimentat remigrația. A fost realizată o analiza calitativă a acestor situații și o corelație între cauzele și efectele acestui fenomen. Sintetizând, se poate spune că există o legătură între motivele care stau la baza revenirii în țară, caracteristicile de personalitate ale adolescentului și modalitatea de adaptare a acestora. |
||||||
Cuvinte-cheie remigrație, caracteristici de personalitate, tulburări emoţionale, adolescenţi, adaptare, remigration, personality traits, emoțional disorders, teenagers, adaptation |
||||||
|