Overcoming the difficulties in the familiarization of the preschool student with nature through the diversification of the teaching means
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
240 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-23 15:31
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.362 (2)
Educație (14391)
SM ISO690:2012
GAMANJII, Ioana. Depășirea dificultăților în familiarizarea preșcolarului cu natura prin diversificarea mijloacelor didactice. In: Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții, 24 iunie 2021, Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 371-378. ISBN 978-9975-46-558-8..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții 2021
Seminarul "Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții"
Chişinău, Moldova, 24 iunie 2021

Overcoming the difficulties in the familiarization of the preschool student with nature through the diversification of the teaching means

Depășirea dificultăților în familiarizarea preșcolarului cu natura prin diversificarea mijloacelor didactice

CZU: 372.362

Pag. 371-378

Gamanjii Ioana12
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Instituţia de Educaţie Timpurie nr. 46 „Auraş-Păcuraş” din Chișinău
 
 
Disponibil în IBN: 5 mai 2022


Rezumat

Knowledge of the environment by preschoolers has a major role in their personal development. The conditions for the development and promotion of environmental knowledge in kindergartens start from stimulating and satisfying children's curiosity by understanding some facts and phenomens from the nearby universe. The obstacles encountered by preschoolers in this process represent new challenges for educators in the process of capitalizing the potential of children familiar with nature. The success of its activities can be achieved through the continuous diversification of teaching means combined with the child-centered approach.

Cunoașterea mediului de către preșcolari are un rol major în dezvoltarea lor personală. Condițiile dezvoltării și promovării cunoașterii mediului în grădinițe pornesc de la stimularea şi satisfacerea curiozităţii copiilor prin înţelegerea unor fapte şi fenomene din universul apropiat. Obstacolele întălnite de preșcolari în acest proces reprezintă noi provocări pentru educatori în procesul de valorificare a potențialului copiilor familiarizați cu natura. Reușita activităților aferente acestuia poate fi obținută prin diversificarea continuă a mijloacelor didactice combinată cu abordarea centrată pe copil.

Cuvinte-cheie
nature, familiarization with nature, teaching means, early education, Early Education Curriculum,

natură, familiarizare cu natura, mijloace didactice, educație timpurie, Curriculumul pentru Educație Timpurie