Articolul precedent |
Articolul urmator |
240 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-23 15:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.362 (2) |
Educație (14391) |
SM ISO690:2012 GAMANJII, Ioana. Depășirea dificultăților în familiarizarea preșcolarului cu natura prin diversificarea mijloacelor didactice. In: Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții, 24 iunie 2021, Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 371-378. ISBN 978-9975-46-558-8.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții 2021 | ||||||
Seminarul "Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții" Chişinău, Moldova, 24 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.362 | ||||||
Pag. 371-378 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Knowledge of the environment by preschoolers has a major role in their personal development. The conditions for the development and promotion of environmental knowledge in kindergartens start from stimulating and satisfying children's curiosity by understanding some facts and phenomens from the nearby universe. The obstacles encountered by preschoolers in this process represent new challenges for educators in the process of capitalizing the potential of children familiar with nature. The success of its activities can be achieved through the continuous diversification of teaching means combined with the child-centered approach. |
||||||
Cuvinte-cheie nature, familiarization with nature, teaching means, early education, Early Education Curriculum, natură, familiarizare cu natura, mijloace didactice, educație timpurie, Curriculumul pentru Educație Timpurie |
||||||
|