Blocaje şi rezistenţe în procesul de schimbare din grădiniţă
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
437 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-27 18:47
SM ISO690:2012
DOBRIN, Mihaela. Blocaje şi rezistenţe în procesul de schimbare din grădiniţă. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 1 ianuarie 2021, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Vol.19, Partea 1, pp. 154-161. ISBN 978-9975-46-296-9. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.19, Partea 1, 2021
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
19, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2021

Blocaje şi rezistenţe în procesul de schimbare din grădiniţă


Pag. 154-161

Dobrin Mihaela
 
 
 
Disponibil în IBN: 5 mai 2022


Rezumat

This paper „Blockages and resistance in the process of change in kindergarden”, presents a subchapter from the second chapter „Preschool education from the perspective of changes in modern education” which is an integral part of the doctoral thesis „Atitudes of teachers towards educational change in modern education”. The paper deals with issues related to teachers attitudes towards educational change, their resilience, as well as the factors that influence change.

Prezenta lucrare, „Blocaje şi rezistenţe în procesul de schimbare din grădiniţă”, prezintă un subcapitol din cel de-al doilea capitol „Învățământul preșcolar din perspectiva schimbărilor educației moderne”, ce face parte integrantă a tezei de doctorat „Atitudinea cadrelor didactice din grădiniță față de schimbările educației moderne”. Lucrarea tratează aspecte ce țin de atitudinea cadrelor didactice față de schimbările educaționale, rezistența acestora, cât și de factorii care influențează schimbările.

Cuvinte-cheie
change, involvement, resilience, conservatism,

schimbare, implicare, rezistenţă, conservatorism