Articolul precedent |
Articolul urmator |
437 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-27 18:47 |
SM ISO690:2012 DOBRIN, Mihaela. Blocaje şi rezistenţe în procesul de schimbare din grădiniţă. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 1 ianuarie 2021, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Vol.19, Partea 1, pp. 154-161. ISBN 978-9975-46-296-9. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol.19, Partea 1, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 19, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 154-161 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This paper „Blockages and resistance in the process of change in kindergarden”, presents a subchapter from the second chapter „Preschool education from the perspective of changes in modern education” which is an integral part of the doctoral thesis „Atitudes of teachers towards educational change in modern education”. The paper deals with issues related to teachers attitudes towards educational change, their resilience, as well as the factors that influence change. |
||||||
Cuvinte-cheie change, involvement, resilience, conservatism, schimbare, implicare, rezistenţă, conservatorism |
||||||
|