Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-27 18:47 |
![]() DOBRIN, Mihaela. Blocaje şi rezistenţe în procesul de schimbare din grădiniţă. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 1 ianuarie 2021, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Vol.19, Partea 1, pp. 154-161. ISBN 978-9975-46-296-9. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol.19, Partea 1, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 19, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 154-161 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
This paper „Blockages and resistance in the process of change in kindergarden”, presents a subchapter from the second chapter „Preschool education from the perspective of changes in modern education” which is an integral part of the doctoral thesis „Atitudes of teachers towards educational change in modern education”. The paper deals with issues related to teachers attitudes towards educational change, their resilience, as well as the factors that influence change. |
||||||
Cuvinte-cheie change, involvement, resilience, conservatism, schimbare, implicare, rezistenţă, conservatorism |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Dobrin, M.</dc:creator> <dc:date>2021</dc:date> <dc:description xml:lang='en'><p>This paper „Blockages and resistance in the process of change in kindergarden”, presents a subchapter from the second chapter „Preschool education from the perspective of changes in modern education” which is an integral part of the doctoral thesis „Atitudes of teachers towards educational change in modern education”. The paper deals with issues related to teachers attitudes towards educational change, their resilience, as well as the factors that influence change.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='ro'><p>Prezenta lucrare, „Blocaje şi rezistenţe în procesul de schimbare din grădiniţă”, prezintă un subcapitol din cel de-al doilea capitol „Învățământul preșcolar din perspectiva schimbărilor educației moderne”, ce face parte integrantă a tezei de doctorat „Atitudinea cadrelor didactice din grădiniță față de schimbările educației moderne”. Lucrarea tratează aspecte ce țin de atitudinea cadrelor didactice față de schimbările educaționale, rezistența acestora, cât și de factorii care influențează schimbările.</p></dc:description> <dc:source>Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice (Vol.19, Partea 1) 154-161</dc:source> <dc:subject>change</dc:subject> <dc:subject>involvement</dc:subject> <dc:subject>resilience</dc:subject> <dc:subject>conservatism</dc:subject> <dc:subject>schimbare</dc:subject> <dc:subject>implicare</dc:subject> <dc:subject>rezistenţă</dc:subject> <dc:subject>conservatorism</dc:subject> <dc:title>Blocaje şi rezistenţe în procesul de schimbare din grădiniţă</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>