Articolul precedent |
Articolul urmator |
286 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-04 17:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
793.3+159.942 (1) |
Divertisment. Jocuri. Sport (1700) |
Psihologie (3416) |
SM ISO690:2012 COJOCARI, Lidia. Impactul terapiei prin dans și mișcare asupra statusului psihoemoțional la copiii aflați în perioada cognitivă şi de imprentare a informaiei emoţional trăite. In: Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții, 24 iunie 2021, Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 195-202. ISBN 978-9975-46-558-8.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții 2021 | ||||||
Seminarul "Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții" Chişinău, Moldova, 24 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 793.3+159.942 | ||||||
Pag. 195-202 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article reflects some aspects of the development of psychoemotional status at children in the cognitive period and the imprinting of emotionally lived information. It is also described the impact of dance therapy on children's psychoemotinal status. |
||||||
Cuvinte-cheie psychoemotional, therapy, dance, movement, children, psihoemoțional, terapie, dans, mişcare, copii |
||||||
|