Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-20 11:38 |
![]() BRUJA, Carmen - Vasilica. Dezvoltarea abilităților sociale ale preșcolarilor – modalități privind practica în grădiniță. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 1 ianuarie 2021, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Vol.19, Partea 1, pp. 69-79. ISBN 978-9975-46-296-9. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol.19, Partea 1, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 19, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 69-79 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
At preschool age, social education is an essential coordinate of personality development, which is manifested through various acts of thinking and behavior. Social education is a complex and uninterrupted process that must be started at the earliest age, when the child, imitating, forms habits of civilized behavior. |
||||||
Cuvinte-cheie social education, social skills, socialization, social skills, educaţie socială, competenţe sociale, socializare, abilități sociale |
||||||
|