Dezvoltarea abilităților sociale ale preșcolarilor – modalități privind practica în grădiniță
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
465 33
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-20 11:38
SM ISO690:2012
BRUJA, Carmen - Vasilica. Dezvoltarea abilităților sociale ale preșcolarilor – modalități privind practica în grădiniță. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 1 ianuarie 2021, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Vol.19, Partea 1, pp. 69-79. ISBN 978-9975-46-296-9. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice
Vol.19, Partea 1, 2021
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
19, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2021

Dezvoltarea abilităților sociale ale preșcolarilor – modalități privind practica în grădiniță


Pag. 69-79

Bruja Carmen - Vasilica
 
 
 
Disponibil în IBN: 5 mai 2022


Rezumat

At preschool age, social education is an essential coordinate of personality development, which is manifested through various acts of thinking and behavior. Social education is a complex and uninterrupted process that must be started at the earliest age, when the child, imitating, forms habits of civilized behavior.

La vârsta preșcolară, educația socială este o coordonată esențială a dezvoltării personalității, care se manifestă prin diverse acte de gândire și comportament. Educaţia socială este un proces complex şi neîntrerupt, care trebuie început de la cea mai fragedă vârstă, când copilul, imitând, îşi formează deprinderi de comportare civilizată.

Cuvinte-cheie
social education, social skills, socialization, social skills,

educaţie socială, competenţe sociale, socializare, abilități sociale