Modalităţi de corelare a conţinuturilor matematice cu elementele de limbaj plastic în cadrul activităţilor integrate desfăşurate în grădiniţă
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
395 16
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-24 18:56
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.21 (162)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2132)
SM ISO690:2012
PAVLENCO (PIDLEAC), Mihaela. Modalităţi de corelare a conţinuturilor matematice cu elementele de limbaj plastic în cadrul activităţilor integrate desfăşurate în grădiniţă . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.3, pp. 188-194. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-562-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 23, Vol.3, 2021
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021

Modalităţi de corelare a conţinuturilor matematice cu elementele de limbaj plastic în cadrul activităţilor integrate desfăşurate în grădiniţă

The ways to correlate mathematical contents with elements of plastic language in the integrated activities carried out in kindergarten

CZU: 373.21

Pag. 188-194

Pavlenco (Pidleac) Mihaela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 5 mai 2022


Rezumat

The integrated approach to curricular contents come as a desideratum of the new curriculum for Early Education. The ways of integrating the curricular contents are miscellaneous and they depend on the competences of the teachers to harmoniously combine the teaching strategies and the contents of different domains of activity. Plastic education with its elements of plastic language blends harmoniously with all the mathematical contents developed in kindergarten. They provide a realm in which the child solves many problems encountered in real life.

Cuvinte-cheie
integration, mathematical representations, preschool age, plastic language, kindergarten