Ways of preventing and overcoming the difficulties of perceiving time in high preschool age
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
314 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-21 21:58
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.48 (1)
Educație (14391)
SM ISO690:2012
PAVLENCO (PIDLEAC), Mihaela. Modalități de prevenire și depășire a dificultăților de percepere a timpului la vârsta preșcolară mare. In: Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții, 24 iunie 2021, Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 134-140. ISBN 978-9975-46-558-8..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții 2021
Seminarul "Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții"
Chişinău, Moldova, 24 iunie 2021

Ways of preventing and overcoming the difficulties of perceiving time in high preschool age

Modalități de prevenire și depășire a dificultăților de percepere a timpului la vârsta preșcolară mare

CZU: 372.48

Pag. 134-140

Pavlenco (Pidleac) Mihaela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 4 mai 2022


Rezumat

The time is perceived by children differently, according to their needs or feelings, being directly influenced by different environmental factors. The difficulties of perceiving time at children of high preschool age are more related to those aspects that address the particularities of age. Representations about time, as well as the skills to discriminate them, are formed at high preschool age based on personal experience. Therefore, children should be familiar with time intervals and their measurement in a variety of activities related to their life.

Timpul este perceput de copii în mod diferit, în concordanță de necesitățile sau trăirile sufletești, fiind influențați direct de diferiți factorii ai mediului înconjurător. Dificultățile de percepere a timpului la copii de vârstă preșcolară mare țin mai mult de acele aspecte ce vizează particularitățile de vârstă a copiilor. Iată de ce, reprezentările despre timp, precum și abilitățile de discriminarea a lor se formează la preșcolarii mari pe baza experienței personale. Prin urmare, copiii ar trebui să fie familiarizați cu intervale de timp și măsurarea lor în cadrul unor activități varietate legate de ritmul lor de viață.

Cuvinte-cheie
time, high preschool age, preschool, temporal representations,

timp, vârstă preșcolară mare, preşcolar, reprezentări temporale