Articolul precedent |
Articolul urmator |
314 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-21 21:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.48 (1) |
Educație (14391) |
SM ISO690:2012 PAVLENCO (PIDLEAC), Mihaela. Modalități de prevenire și depășire a dificultăților de percepere a timpului la vârsta preșcolară mare. In: Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții, 24 iunie 2021, Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 134-140. ISBN 978-9975-46-558-8.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții 2021 | ||||||
Seminarul "Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții" Chişinău, Moldova, 24 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.48 | ||||||
Pag. 134-140 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The time is perceived by children differently, according to their needs or feelings, being directly influenced by different environmental factors. The difficulties of perceiving time at children of high preschool age are more related to those aspects that address the particularities of age. Representations about time, as well as the skills to discriminate them, are formed at high preschool age based on personal experience. Therefore, children should be familiar with time intervals and their measurement in a variety of activities related to their life. |
||||||
Cuvinte-cheie time, high preschool age, preschool, temporal representations, timp, vârstă preșcolară mare, preşcolar, reprezentări temporale |
||||||
|