Articolul precedent |
Articolul urmator |
415 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-29 17:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.36 (44) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (588) |
SM ISO690:2012 MAXIMCIUC, Victoria, PURCARU , Ioana-Dana. Language disorders in the development of school failure. In: Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții, 24 iunie 2021, Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 128-133. ISBN 978-9975-46-558-8.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții 2021 | |||||
Seminarul "Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții" Chişinău, Moldova, 24 iunie 2021 | |||||
|
|||||
CZU: 376.36 | |||||
Pag. 128-133 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
This article addresses the issue of school failure in children with language disorders. Analyzing the theoretical research we must note that various studies are conducted on the peculiarities of communication development, emotional, self-esteem, school readiness, cognitive development, social integration, but we find very little work in researching school failure in children with language disorders, namely the development of mechanisms in the formation of school failure in this category of children. |
|||||
Cuvinte-cheie language disorders, school failure, school success, pupil, clues, tulburări de limbaj, eșecul școlar, reuşită şcolară, elev, indicii |
|||||
|