Language disorders in the development of school failure
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
415 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-29 17:28
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.36 (44)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (588)
SM ISO690:2012
MAXIMCIUC, Victoria, PURCARU , Ioana-Dana. Language disorders in the development of school failure. In: Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții, 24 iunie 2021, Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 128-133. ISBN 978-9975-46-558-8..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții 2021
Seminarul "Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții"
Chişinău, Moldova, 24 iunie 2021

Language disorders in the development of school failure

Tulburări de limbaj în dezvoltarea eșecului școlar

CZU: 376.36

Pag. 128-133

Maximciuc Victoria, Purcaru Ioana-Dana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Disponibil în IBN: 4 mai 2022


Rezumat

This article addresses the issue of school failure in children with language disorders. Analyzing the theoretical research we must note that various studies are conducted on the peculiarities of communication development, emotional, self-esteem, school readiness, cognitive development, social integration, but we find very little work in researching school failure in children with language disorders, namely the development of mechanisms in the formation of school failure in this category of children.

În acest articol este abordată problema eșecului școlar la copiii cu tulburări de limbaj. Analizând cercetarea teoretică trebuie să atenționăm că sunt realizate diverse studii privind particularitățile dezvoltării comunicării, afective, autoaprecierii, pregătirii către școală, dezvoltarea cognitivă, integrarea socială, însă constatăm foarte puține lucrări în cercetarea eșecului școlar la copiii cu tulburări de limbaj și anume dezvoltarea mecanismelor în formarea eșecului școlar la această categorie de copii.

Cuvinte-cheie
language disorders, school failure, school success, pupil, clues,

tulburări de limbaj, eșecul școlar, reuşită şcolară, elev, indicii