Articolul precedent |
Articolul urmator |
414 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147.31:371.13 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
SM ISO690:2012 SARANCIUC-GORDEA, Liliana. Aspecte de valorificare a prelegerii-conferințe la cursul universitar „didactica dezvoltării personale” pentru studenţii programelor de formare inițială „Pedagogie în Învățământul Primar”. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.3, pp. 39-47. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-562-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 23, Vol.3, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147.31:371.13 | ||||||
Pag. 39-47 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article elucidates some scientific, normative and methodological aspects of university teaching at the course „Didactics of Personal Development” for students of initial training programs „Pedagogy in Primary Education” |
||||||
Cuvinte-cheie university didactics, university course, lecture, lecture-conference, individual learning strategies according to the criterion of information processing |
||||||
|