Aspecte de valorificare a prelegerii-conferințe la cursul universitar „didactica dezvoltării personale” pentru studenţii programelor de formare inițială „Pedagogie în Învățământul Primar”
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
414 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147.31:371.13 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
SM ISO690:2012
SARANCIUC-GORDEA, Liliana. Aspecte de valorificare a prelegerii-conferințe la cursul universitar „didactica dezvoltării personale” pentru studenţii programelor de formare inițială „Pedagogie în Învățământul Primar”. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.3, pp. 39-47. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-562-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 23, Vol.3, 2021
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021

Aspecte de valorificare a prelegerii-conferințe la cursul universitar „didactica dezvoltării personale” pentru studenţii programelor de formare inițială „Pedagogie în Învățământul Primar”

Aspects of valuation of the lecture-conferences at the university course "didactics of personal development" for students of initial training programs "Pedagogy in Primary Education"

CZU: 378.147.31:371.13

Pag. 39-47

Saranciuc-Gordea Liliana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 4 mai 2022


Rezumat

This article elucidates some scientific, normative and methodological aspects of university teaching at the course „Didactics of Personal Development” for students of initial training programs „Pedagogy in Primary Education”

Cuvinte-cheie
university didactics, university course, lecture, lecture-conference, individual learning strategies according to the criterion of information processing