Articolul precedent |
Articolul urmator |
478 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-16 18:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.133.1:378.147 (1) |
Limbi galo-romanice (Limba franceză) (245) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
SM ISO690:2012 SOLCAN, Angela. Compétence discursive dans l’enseignement motivant du francais . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.2, pp. 230-235. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-561-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 23, Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.133.1:378.147 | ||||||
Pag. 230-235 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Analizând competența discursivă, dezvoltată în procesul de achiziționare (dobândire) și cel de învățare a limbii străine, considerăm imperios, de a face o distincție netă între termenii de achiziționare și învățare. Explicând modul prin care copilul învață limba maternă, ne referim la un proces de dobândire inconștientă (latentă) a sunetelor, cuvintelor, frazelor și structurilor gramaticale indispensabil pentru comunicarea cu cei din jur. Produsul acestei interacțiuni a copilului cu lumea înconjurătoare este o achiziție implicită, ascunsă, când copilul spicuiește cunoștințe fără a primi instrucțiuni oficiale. În timp ce procesul de învățare a limbii se naște dintr-o interacțiune între un individ care are rol de elev și altul, cu rol de învățător și această asimilare a regulilor, prin corectarea și remedierea erorilor, printr-un control lingvistic este un proces explicit. In concluzie, menționăm că competența de învățare a limbii străine nu trebuie să excludă cea de achiziționare. În acest sens, se dorește ca mediul școlar de învățare să-l plonjeze pe elev în situații interactive inspirate din viața reală, care favorizează achiziționarea limbii într-un context de comunicare flexibilă și autonomă. |
||||||
Cuvinte-cheie predare interactivă, competență discursivă, autonomie lingvistică, predare motivantă, student, interactive teaching, discursive competence, linguistic autonomy, motivating teaching, student |
||||||
|