Repere conceptuale ale comunicării didactice ca premise de formare a competenţei de comunicare orală la elevii din învăţământul primar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
357 25
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-01 21:27
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3:316.7:373.31 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3983)
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (793)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2071)
SM ISO690:2012
BANU, Vasilica Carina. Repere conceptuale ale comunicării didactice ca premise de formare a competenţei de comunicare orală la elevii din învăţământul primar. In: Metodologii contemporane de cercetare şi evaluare, : Ştiinţe Sociale şi ale Educaţiei, 22-23 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, pp. 13-16. ISBN 978-9975-159-16-6..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Metodologii contemporane de cercetare şi evaluare, 2021
Conferința "Metodologii contemporane de cercetare şi evaluare, Ştiinţe Sociale şi ale Educaţiei"
Chişinău, Moldova, 22-23 aprilie 2021

Repere conceptuale ale comunicării didactice ca premise de formare a competenţei de comunicare orală la elevii din învăţământul primar

CZU: 37.015.3:316.7:373.31

Pag. 13-16

Banu Vasilica Carina
 
Școala doctorală de Știinţe Sociale și ale Educației
 
 
Disponibil în IBN: 21 aprilie 2022


Rezumat

Attention to communication in primary school students is not an act of spontaneity. Students are prepared for school for life. First, in everyday life, they need communication skills. When we refer to the importance of communication skills, which is talked about more and more often nowadays, we have in mind, first of all, the fact that the most important factor in people’s relationships, in the collaboration they achieve throughout life is communication. The need and the possibility of communication are attributes of people. Therefore, it is very important to help the student, from an early age, to discover his potential, to act by calling on the word to find solutions and answers to all the problems he faces.

Cuvinte-cheie
communication, communication skills, oral communication