Articolul precedent |
Articolul urmator |
433 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-13 15:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.261:373.3 (3) |
Educație (14334) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 ANDREI, Paula-Carmen. Modele internaționale privitor la evaluarea rezultatelor școlare în învățământul primar. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Învățământul preșcolar. Învățământul primar, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 4, pp. 122-126. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.261:373.3 | ||||||
Pag. 122-126 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezentul articol supune atenției câteva aspecte privind modelele internaționale de evaluare, evoluția și oportunitățile testării naționale din perspectiva evaluării competențelor școlare. Cuprinde informații privind desfășurarea testării naționale, disciplinele testate și perspective ce țin de evaluarea competențelor transdisciplinare. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare, testare naţională, competenţe transdisciplinare, evaluation, national testing, transdisciplinary competences |
||||||
|