Modele internaționale privitor la evaluarea rezultatelor școlare în învățământul primar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
433 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-13 15:49
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.261:373.3 (3)
Educație (14334)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
ANDREI, Paula-Carmen. Modele internaționale privitor la evaluarea rezultatelor școlare în învățământul primar. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Învățământul preșcolar. Învățământul primar, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 4, pp. 122-126. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Modele internaționale privitor la evaluarea rezultatelor școlare în învățământul primar

CZU: 371.261:373.3

Pag. 122-126

Andrei Paula-Carmen
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 5 aprilie 2022


Rezumat

Prezentul articol supune atenției câteva aspecte privind modelele internaționale de evaluare, evoluția și oportunitățile testării naționale din perspectiva evaluării competențelor școlare. Cuprinde informații privind desfășurarea testării naționale, disciplinele testate și perspective ce țin de evaluarea competențelor transdisciplinare.

This article grabs readers’ attention with some aspects referring to the International evaluation models, but also to the evolution and to the opportunities of national testing when evaluating school competences. It includes information about national testing, about the school subjects required for the national testing but it also presents the perspectives when evaluating transdisciplinary competences.

Cuvinte-cheie
evaluare, testare naţională, competenţe transdisciplinare,

evaluation, national testing, transdisciplinary competences