De la Flipped Classroom spre Flipped Learning: o evoluție conceptuală iminentă în contextul pandemic
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
263 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-08 14:11
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091 (485)
Organizarea instruirii (536)
SM ISO690:2012
BOTNARI, Doina. De la Flipped Classroom spre Flipped Learning: o evoluție conceptuală iminentă în contextul pandemic. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 1(131), pp. 39-42. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6243037
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(131) / 2022 / ISSN 1810-6455

De la Flipped Classroom spre Flipped Learning: o evoluție conceptuală iminentă în contextul pandemic

From Flipped Classroom to Flipped Learning: An Imminent Evolution in the Pandemic Context

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.6243037
CZU: 37.091

Pag. 39-42

Botnari Doina
 
Liceul Teoretic „Gaudeamus“, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 2 martie 2022


Rezumat

Contextul pandemic a favorizat multe schimbări în sistemul educațional mondial. Predând online, profesorii s-au ciocnit de un șir de provocări. O abordare interesantă în acest sens, lansată acum 15 ani și utilizată în multe țări, este clasa inversată, Flipped Classroom. Articolul elucidează trecerea iminentă de la Flipped Classroom la următorul nivel – Flipped Learning.

The pandemic context promoted a number of changes in the educational system throughout the world, and teachers faced a number of challenges while teaching online. An interesting approach, invented 15 years ago and used in many countries, is the Flipped Classroom. This article emphasizes the imminent transition from the Flipped Classroom to the next level: Flipped Learning.

Cuvinte-cheie
clasa inversată, învățare inversată, proces de predare, taxonomia Bloom-Andersen,

flipped classroom, Flipped Learning, teaching, the Bloom-Andersen taxonomy