Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
263 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-08 14:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (485) |
Organizarea instruirii (536) |
SM ISO690:2012 BOTNARI, Doina. De la Flipped Classroom spre Flipped Learning: o evoluție conceptuală iminentă în contextul pandemic. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 1(131), pp. 39-42. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6243037 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(131) / 2022 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.6243037 | ||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 39-42 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Contextul pandemic a favorizat multe schimbări în sistemul educațional mondial. Predând online, profesorii s-au ciocnit de un șir de provocări. O abordare interesantă în acest sens, lansată acum 15 ani și utilizată în multe țări, este clasa inversată, Flipped Classroom. Articolul elucidează trecerea iminentă de la Flipped Classroom la următorul nivel – Flipped Learning. |
||||||
Cuvinte-cheie clasa inversată, învățare inversată, proces de predare, taxonomia Bloom-Andersen, flipped classroom, Flipped Learning, teaching, the Bloom-Andersen taxonomy |
||||||
|